eprintid: 17006 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/70/06 datestamp: 2015-04-15 07:09:00 lastmod: 2015-08-26 22:47:25 status_changed: 2015-04-15 07:09:00 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні аспекти формування уяви дошкільника language: ukraine creators_name: Максимець, С. М. creators_name: Кліновська, О. М. creators_name: Прокопчук, К. В. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти, збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова. Н.Є. Колесник, Т.В. Наумчук. - publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ імені Франка pagerange: 281-284 refereed: TRUE referencetext: 1.Дьяченко О.М. Об основных направлениях развития воображения у детей. // Вопросы психологии. 1988. № 6.- С.52 - 59. 2. Выготский Л.С. Воображение и его развитие в детском воздасте // Собрание сочинений: В 6т. - Т.2 - М., 1982. – С. 436 - 455. 3. Рубинштейн С.А. Основы общей психологии. В 2 т. - Т.1 - М., 1989. – С.344- 360. 4. Лейтес Н.С. Ранние представления одаренности. // Вопросы психологии. 1988.- №4 - С. 98 – 108. 5. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: психолог. очерк. – М.: Просвещение, 1991. – 94 с. 6. Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки: Навч. посіб. / За заг. ред.З.Н. Борисової. – К.: Вища шк., 2004. – 511 с. 7. Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» / Наук. кер. та заг. ред. О.Л.Кононко. -3-тє вид., випр. – К.: Світич, 2011 – 430 с. citation: Максимець, С. М., Кліновська, О. М., Прокопчук, К. В. (2014) Психологічні аспекти формування уяви дошкільника. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти, збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова. Н.Є. Колесник, Т.В. Наумчук. -. с. 281-284. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17006/1/%D0%9A%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA%2048%20%D0%B3%D1%80.pdf