eprintid: 17021 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 4806 dir: disk0/00/01/70/21 datestamp: 2015-04-15 10:54:51 lastmod: 2015-04-15 10:54:51 status_changed: 2015-04-15 10:54:51 type: article metadata_visibility: show title: Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки language: ukraine creators_name: Король, Л. М. creators_name: Максимець, С. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_age full_text_status: public date: 2009-09 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 6 publisher: Південний науковий Центр НАПН України refereed: TRUE issn: 2311-8466 referencetext: 1.Власова О.І. Педагогічна психологія: Навчальний посібник. – К.: Либідь, 2005. – 400с. 2. Калмыкова З.И. Обучаемость и принципы построения методов её диагностики. – В кн: Хрестоматия по возрастной и педагогической психологии / Под ред. И.И.Ильясова, В.Я. Ляудис. – М.: МГУ, 1981. – С.290-296. 3.Менчинская Н.А. Проблемы учения и умственного развития школьника. Избр. психологические труды. – М.: Педагогика, 1989. – 224с. citation: Король, Л. М., Максимець, С. М. (2009) Рівень научуваності студентів як фактор ефективності професійної підготовки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17021/1/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D1%87%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%9E%D0%B4%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B0.pdf