eprintid: 17175 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 3566 dir: disk0/00/01/71/75 datestamp: 2015-05-05 09:36:45 lastmod: 2015-05-22 15:38:48 status_changed: 2015-05-05 09:36:45 type: article metadata_visibility: show title: Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy language: ukraine abstract: На сьогоднішній день в системі освіти України відбуваються вагомі зміни. Найбільш помітні зміни це перехід до асинхронного навчання від традиційного синхронного. Розвиток сучасних технологій і способів доступу до них, а також стрімкий розвиток україномовного контенту в Інтернеті є факторами, що змінили спосіб і підхід до навчання та самонавчання. Учні та студенти, працівники практично усіх галузей широко використовують Інтернет-ресурси для підвищення власного професійного рівня, отримання знань для професійної переорієнтації, отримання додаткових знань з того чи іншого предмету. interacttype: expositive learntype: narrativetext semdensity: low creators_name: Гавриловський, О. В. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2015-03-15 date_type: published publication: Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького pagerange: 224-225 refereed: TRUE citation: Гавриловський, О. В. (2015) Порівняльна характеристика навчальних платформ Moodle та Сodeсademy. Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку. с. 224-225. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17175/1/%D0%93%D0%B0%D0%B2%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf