%0 Journal Article %@ УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 %A Танська, В. В. %D 2015 %F zu2:17203 %I Ужгород %J Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота %K екологічна освіта, екологічна культу¬ра, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. %N вип 35 %P 179-181 %T Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку %U http://eprints.zu.edu.ua/17203/ %X У статті проаналізовано різні підходи до вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто особливості формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Описано мо¬дель підготовки майбутнього вчителя початкових кла¬сів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку, яка вміщує наступні блоки: теоретичний (психолого-педагогічна підготовка, спеціально-еколо¬гічна підготовка), практичний (практичні заняття) та науково-методичний (робота гуртків, клубів, зустрічі з учителями-новаторами, проведення соціально-психоло¬гічних тренінгів, екологічна пошукова робота та інше).