eprintid: 17203 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/01/72/03 datestamp: 2015-05-07 12:11:48 lastmod: 2015-05-22 15:33:53 status_changed: 2015-05-07 12:11:48 type: article metadata_visibility: show title: Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку language: ukraine abstract: У статті проаналізовано різні підходи до вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто особливості формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Описано мо¬дель підготовки майбутнього вчителя початкових кла¬сів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку, яка вміщує наступні блоки: теоретичний (психолого-педагогічна підготовка, спеціально-еколо¬гічна підготовка), практичний (практичні заняття) та науково-методичний (робота гуртків, клубів, зустрічі з учителями-новаторами, проведення соціально-психоло¬гічних тренінгів, екологічна пошукова робота та інше). keywords: екологічна освіта, екологічна культу¬ра, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. creators_name: Танська, В. В. ispublished: pub subjects: QL divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота number: вип 35 publisher: Ужгород pagerange: 179-181 refereed: TRUE issn: УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 citation: Танська, В. В. (2015) Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія Педагогіка Соціальна робота (вип 35). с. 179-181. ISSN УДК 371; 378; 364 ББК 88.8 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17203/1/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82_Microsoft_Word.pdf