relation: http://eprints.zu.edu.ua/17221/ title: Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне creator: Андрушко, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому. publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17221/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE-1.pdf identifier: Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 7-9. language: ukraine