%0 Journal Article %A Андрушко, А. %D 2015 %F zu2:17221 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K корпоративна соціальна відповідальність, маркетинг, етичний маркетинг %P 7-9 %T Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне %U http://eprints.zu.edu.ua/17221/ %X Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому.