eprintid: 17221 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/72/21 datestamp: 2015-05-12 07:14:03 lastmod: 2015-05-22 15:32:18 status_changed: 2015-05-12 07:14:03 type: article metadata_visibility: show title: Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне language: ukraine abstract: Для багатьох підприємців соціальна відповідальність бізнесу та соціально-етичний маркетинг – це однакові поняття. Та більшість з них навіть не здогадуються, що еволюція маркетингу дійшла до того рівня, коли починають виникати концепції, які націлені на підвищення рівні зрілості господарств, поєднання вподобань споживачів, виробників та суспільства в цілому. keywords: корпоративна соціальна відповідальність, маркетинг, етичний маркетинг creators_name: Андрушко, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 7-9 refereed: TRUE citation: Андрушко, А. (2015) Корпоративно-соціальна відповідальність та соціально-етичний маркетинг: спільне та відмінне. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 7-9. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17221/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE-1.pdf