eprintid: 17223 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/72/23 datestamp: 2015-05-12 07:15:13 lastmod: 2015-05-22 15:32:10 status_changed: 2015-05-12 07:15:13 type: article metadata_visibility: show title: Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів language: ukraine abstract: Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів. keywords: сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання. creators_name: Андрушко, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 44-47 refereed: TRUE citation: Андрушко, А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 44-47. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17223/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE-2.pdf