relation: http://eprints.zu.edu.ua/17224/ title: Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства creator: Андрушко, А. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг». publisher: ЖДУ ім. І. Франка date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17224/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_2_%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf identifier: Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 41-43. language: ukraine