%0 Journal Article %A Андрушко, А. %D 2015 %F zu2:17224 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг %P 41-43 %T Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства %U http://eprints.zu.edu.ua/17224/ %X Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг».