eprintid: 17224 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/72/24 datestamp: 2015-05-12 07:15:44 lastmod: 2015-05-22 15:32:02 status_changed: 2015-05-12 07:15:44 type: article metadata_visibility: show title: Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства language: ukraine abstract: Конкурентоспроможність підприємства є важливою запорукою його процвітання, продуктивного зростання та належної репутації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Існують багато дієвих методів для підвищення конкурентоспроможності, але на даному етапі розвитку економіки результативним способом її підвищення можна розглядати екомаркетинг чи «зелений маркетинг». keywords: екомаркетинг, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг creators_name: Андрушко, А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» publisher: ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 41-43 refereed: TRUE citation: Андрушко, А. (2015) Екомаркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 41-43. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17224/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_2_%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%94%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf