%0 Journal Article %A Андрушко, А. %D 2015 %F zu2:17225 %I ЖДУ ім. І. Франка %J Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» %K зелений туризм, сільський ткризм, туристичний бізнес. %P 43-44 %T Зелений сільський туризм Житомирщини: реальність та перспективи розвитку %U http://eprints.zu.edu.ua/17225/ %X Україна має досить низькі темпи зростання у туристичній сфері на відміну від усіх інших країн, тим самим зменшуючи її репутацію, доходи та популярність. Наша держава має багатий туристичний потенціал, який вона повинна реалізувати за допомогою різних методів державного регулювання, стабільної економічної та маркетингової політики.