%0 Thesis %9 PhD %A Гарбуза, Т. В. %D 2015 %F zu2:17233 %I Житомирський державний університет імені Івана Франка %K система дистанційного навчання, професійна підготовка, вчитель іноземної мови, зміст навчання, тьютор, Велика Британія %P 236 %T Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного навчання університетів Великої Британії %U http://eprints.zu.edu.ua/17233/ %X Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир, 2015. Дисертація присвячується проблемі професійної підготовки вчителів іноземної мови в системі дистанційного навчання у Великій Британії. Проаналізовано наукові здобутки британських учених щодо професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного навчання та уточнено зміст основних понять дослідження. Визначено та охарактеризовано соціально-педагогічні умови організації системи дистанційної освіти у Великій Британії, які впливають на функціонування цієї системи. У роботі розглянуто зміст і структуру процесу дистанційної підготовки вчителів іноземної мови, розроблено та охарактеризовано відповідну модель. Обґрунтовано можливі шляхи впровадження моделі дистанційного навчання майбутніх учителів іноземної мови Великої Британії в систему вищої освіти України та окреслено низку напрямів подальшої роботи