%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Арешонков, В. Ю. %D 2015 %F zu2:17254 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K шкільний етико-моральний курс (Закон Божий), законодавчо-нормативна база, законовчителі, інтеграція курсу %N 77 %P 49-54 %T Розвиток змісту шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття %U http://eprints.zu.edu.ua/17254/ %X У статті висвітлено процес розвитку шкільного етико-морального курсу (Закон Божий) у ХІХ – на початку ХХ століття. Розглянуто підходи до формування змісту, структури курсу, методики його навчання. Зроблено висновки про те, що на початку ХХ ст. для викладання основного етико-морального шкільного курсу було створено законодавчо-нормативну базу, що визначала його мету, структуру, регламентувала права й обов’язки посадових осіб, надавала програмно-методичне забезпечення. Прогресивні викладачі (законовчителі) знаходилася на позиціях змістової інтеграції курсу, боролися з формалізмом і догматизмом у його викладанні