%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Благун, Н. М. %D 2015 %F zu2:17257 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект %N 77 %P 55-60 %T Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу %U http://eprints.zu.edu.ua/17257/ %X У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності