eprintid: 17257 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/57 datestamp: 2015-05-13 07:06:44 lastmod: 2015-05-22 15:28:12 status_changed: 2015-05-13 07:06:44 type: article metadata_visibility: show title: Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу language: ukraine abstract: У статті висвітлено теоретичні засади і технології соціально-функціонального аспекту управління загальноосвітнім навчальним закладом. Обґрунтовано зміст та організаційно-педагогічні умови реалізації класичних функцій управління соціальними системами: вироблення та прийняття управлінського рішення; організація; координування, коригування; облік і контроль. Розкрито наукові підходи, технології, організаційні механізми, соціально-педагогічні умови їх реалізації, параметри та критерії оцінювання ефективності keywords: загальноосвітній навчальний заклад, функції управління, соціально-функціональний аспект creators_name: Благун, Н. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 55-60 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Афанасьев В. Г. Общество : системность, познание и управление / В. Г. Афанасьев. – М. : Политиздат, 1981. – 432 с. 2. Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу / В.О. Сухомлинський // Вибр. тв. : [в 5 т.] – Т. 5. – К. : Рід. шк., 1977. – С. 578–584. 3. Палеха Ю. А. Ключі до успіху, або організаційна та управлінська культура / Ю. А.Палеха. – К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2002. – 337 с. 4. Васильченко Л. В. Управлінська культура і компетентність керівника / Л. В. Васильченко. – Харків : Видавнича група ''Основа'', 2007. – 176 с. 5. Подольская Е. А. Управление социальными процессами : [учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений] / Е. А. Подольская ; Нар. укр. акад. – Харьков : Изд-во НУА, 2007. – 524 с. 6. Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011р. № 1392 ''Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної освіти''. 7. Малиновський В. Я. Державне управління : [навч. посіб.] / В. Я. Малиновський. – [вид. 2-е, доп. та перероб.]. – К. : Атіка, 2003. – 576 с. 8. Булеев И. П. Формирование организационно-экономического механизма управления предприятием по обработке цветных металлов / И. П Булеев. – Донецк : ИЕП НАН Украины, 1993. – С. 32–34. 9. Любчук О. Удосконалення організаційного механізму державного управління неперервною освітою в контексті розбудови суспільства знань в Україні / О. Любчук // Демократичне управління. – Науковий вісник. – 2008. – Вип. 1. – С. 1–6. 10. Клейнер Я. С. Механізми державного управління : підходи до визначення / Я. С. Клейнер // Соціальний менеджмент і управління інформаційними процесами : [зб. наук. праць Донецького державного університету управління]. – Донецьк, 2007. – Т. VІІІ, Вип. 90, серія ''Державне управління''. – С. 337–346. 11. Амельницька О. В. Механізми в системі управління виробничо-господарською діяльністю локальних електричних мереж / О. В. Амельницька // Інновації в державному управлінні та місцевому самоврядуванні : [зб. наук. праць Донецького державного університету управління]. – Донецьк, 2007. – Т. VIII. – Вип. 88, серія ''Державне управління''. – С. 11–18. 12. Освітні технології : [навч.-метод. посіб.] / [за ред. О. М. Пєхоти]. – К. : А.С.К., 2001. – 255 с. 13. Остапчук В. В. Механізми державного управління безперервною освітою в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з державного управління : спец. 25.00.02 ''Механізми державного управління'' / В. В. Остапчук. – Донецьк, 2006. – 19 с. 14. Макаренко А. С. Твори / А. С. Макаренко. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1958. – Т. 5. – 157 с. 15. Донцов А. И. Проблемы групповой сплоченности / А. И. Донцов. – М. : Изд-во МГУ, 1979. – 63 с. 16. Шакуров Р. Х. Психологические требования к личности директора школы / Р. Х. Шакуров. – М. : Сов. пед., № 3. – 1971. – 348 с. citation: Благун, Н. М. (2015) Соціально-функціональний аспект регулювання та коригування діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 55-60. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17257/1/10.pdf