eprintid: 17259 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/59 datestamp: 2015-05-13 07:13:16 lastmod: 2015-05-22 15:27:56 status_changed: 2015-05-13 07:13:16 type: article metadata_visibility: show title: Особливості змішаного методу навчання іноземної мови language: ukraine abstract: У статті представлено змішаний метод навчання іноземної мови. Подано різні трактування змішаного навчання. Окреслено переваги та недоліки даного методу. З'ясовано, що змішаний метод навчання комбінує положення граматико-перекладного і прямого методів. Граматика в даному методі відіграє значну роль. Виявлено що ефективність застосування змішаного типу залежить від рівня підготовки студентів, їх уміння вчитися самостійно, обирати оптимальні для них форми подання навчального матеріалу keywords: метод, навчання, принципи, іноземна мова creators_name: Годованець, Н. І. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 66-70 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ведель Г. Е. Из истории методов преподавания иностранных языков / Г. Е. Ведель. – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1979. – 54 с. 2. Миролюбов А. А. История отечественной методики обучения иностранным языкам : [монография] / А. А. Миролюбов. – М. : Ступени ; Инфа-М, 2002. – 448 с. 3. Данькевич Л. Р. Ефективність застосування системи змішаного навчання у викладанні ділової англійської мови [Електронний ресурс] / Л. Р. Данькевич // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – К. : НУБПУ, 2009. – Випуск 137. – Режим доступу до статті : http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/nvnau/2009_137/09dlr.pdf. 4. Шуневич Б. І. Тенденція розвитку складових частин організації дистанційного навчання / Б. І. Шуневич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво ЛНУ, 2009. – № 653. – С. 231–239. 5. Blended Learning [Elektronnyy resurs] / [Dziuban Charles D., Hartman Joel L., Moskal Patsy D. // Center for Applied Research. Research Bulletin. – 2004. – № 7. – Rezhym dostupu : http://net.educause.edu/ir/library/pdf/ERB0407.pdf. 6. Костина Е. В. Модель смешанного обучения (Blended Learning) и ее использование в преподавании иностранных языков / Е. В. Костина // Известия высших учебных заведений. Серия : Гуманитарные науки. – 2010. – Т. 1, № 2. – С. 141–144. 7. Richards J. C. Approaches and Methods in Language Teaching / J. Richards, T. Rodgers. – Cambridge : Cambridge University Press, 2001. – 270 p. 8. Основные направления в методике преподавания иностранных языков в XIX-XX вв. / [Рахманов И. В., Гез Н. И. и др.]. – М. : Педагогика, 1972.– 320 с. 9. Китайгородская Г. А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам / Галина Александровна Китайгородская. – М. : Высшая школа, 1986. – 112 с. 10. Балик Н. Технология смешанного обучения в процессе изучения современных информационных технологий студентами химико-биологических факультетов педагогических университетов / Н. Балик, Г. Шмигер // Наукові записки ТНПУ. Серія : Педагогіка. – 2011. – № 1. – С. 10–17 citation: Годованець, Н. І. (2015) Особливості змішаного методу навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 66-70. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17259/1/12.pdf