eprintid: 17262 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/62 datestamp: 2015-05-13 07:18:56 lastmod: 2015-05-22 15:27:14 status_changed: 2015-05-13 07:18:56 type: article metadata_visibility: show title: Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця language: ukraine abstract: У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності вчителя за умов практичної інноваційної діяльності. Висвітлено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування системи конкурентоспроможного вчителя. Обґрунтовано концептуально-технологічну модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність. Виявлено, що сьогодні педагогу необхідні такі якості, які відповідають інтеграційним критеріям: педагогічній майстерності; комунікативному мистецтву; володінню новими педагогічними технологіями; інноваційній педагогічній діяльності; творчому пошуку нових підходів до навчання і виховання учнів keywords: конкурентоспроможний вчитель, інноваційна діяльність, компоненти, модель, компетентність вчителя, педагогічні інновації creators_name: Завалевський, Ю. І. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 84-76 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Афанасьев В. Г. Системность и общество / В. Г. Афанасьев. – М. : Политиздат., 1980. – 368 с. 2. Сухомлинський В. О. Вибрані твори / В. О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1978. – Т. 5. – 75 с. 3. Клокар Н. І. Психолого-педагогічна підготовка вчителя до інноваційної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. І. Клокар. − Київ, 1997. − 227 с. 4. Великий тлумачний словник української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – К. : Ірпінь : ВТФ Перун, 2004. – 1440 с. 5. Коджаспирова Г. М. Педагогический словарь : для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : Академия, 2001. – 176 с. 6. Роджерс К. Р. Консультирование и психотерапия практической работы : [монография] / К. Р. Роджерс. – М. : ЭКСМО-ПРЕСС, 1999. – 464 с. 7. Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества / М. М. Бахтин. – М. : Искусство, 1979. – 99 с. 8. Кубіцький С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентоспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький // Проблеми освіти : [наук.-метод. збірник]. – К. : Наук.-метод. центр вищої освіти. – 2002. – Вип. 27. – 100 с. 9. Кузь В. Модель учителя нової генерації / В. Кузь // Рідна школа. – 2005. – № 9–10. – С. 33–35. 10. Дичківська І. М. Формування інтелектуальних мотивів у контексті інноваційного навчання в підготовці фахівців : методологія, технологія, теорія, досвід, проблеми : [збірник наук. праць] / І. М. Дичківська. – Ч. 3. – Київ – Вінниця, 2003. – С. 327–331. 11. Євдошенко Г. Педагогічні інновації : ідеї, реалії, перспективи / Г. Євдошенко // Директор школи. − 1999. − № 45. − С. 8–9. 12. Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності : [навч. посіб.] / В. А. Семиченко. – К. : Вища школа, 2004. – 335 с. 13. Беспалько В. Слагаемые педагогической технологии / В. Беспалько. – М. : Педагогика, 1990. – 191 с. citation: Завалевський, Ю. І. (2015) Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 84-76. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17262/1/14.pdf