%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Козачко, О. М. %A Козачко, А. О. %D 2015 %F zu2:17263 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійна мотивація, графічні дисципліни, інженерна графіка, анкетування, студенти технічних ВНЗ %N 77 %P 85-89 %T Дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ в процесі вивчення графічних дисциплін %U http://eprints.zu.edu.ua/17263/ %X У статті наведено результати дослідження професійної мотивації студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення графічних дисциплін. Розроблено питання анкет, які використано для визначення рівня професійної мотивації та зацікавленості вивчення дисципліни "Інженерна графіка" студентами радіотехнічних спеціальностей. При проведенні експериментальних досліджень вдалось виявити недоліки викладання графічних дисциплін, що погіршують зацікавленість вивчення таких предметів.