eprintid: 17264 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/64 datestamp: 2015-05-13 07:26:22 lastmod: 2016-10-04 12:06:06 status_changed: 2015-05-13 07:26:22 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей language: ukraine abstract: У статті розкрито особливості підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми підготовки майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Розкрито сутність базових понять дослідження "професійна підготовка", "підготовка до формування художньо-естетичних умінь дітей", "готовність до формування художньо-естетичних умінь дітей". Визначено, що якість підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей забезпечується змістом навчання та обраною технологією. Охарактеризовано інформаційно-теоретичний, лабораторно-практичний, процесуально-діяльнісний, аналітико-корективний та самостійно-творчий етапи технології підготовки майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Представлено нетрадиційні техніки теорії розв’язання винахідницьких завдань та розвитку творчої уяви дошкільників, які вирішують завдання сенсорних еталонів форми, величини, кольору; розвивають дотикові відчуття, дрібну моторику рук, естетичні смаки дітей дошкільного віку на всіх вікових етапах. Охарактеризовано сутність інтегративного підходу підготовки майбутніх педагогів ДНЗ до формування художньо-естетичних умінь дітей дошкільного віку. Виявлено показники художньо-естетичних умінь дітей у процесі підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів keywords: професійна підготовка, підготовка до формування художньо-естетичних умінь дітей, готовність до формування художньо-естетичних умінь дітей creators_name: Колесник, Н. Є. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 90-95 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Хомич. – Київ, 1998. – С. 196–211. 2. Энциклопедия профессионального образования : [в 3-х т.] / [под ред. С. Я. Батышева]. – М. : АПО, 1998. – Т. 2. – 440 с. 3. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : [підручник за модульно-рейтинговою системою магістратури] / С. С. Вітвицька. – Київ : Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с. 4. Ребер А. Большой толковый психологический словарь / А. Ребер ; [пер. с англ.]. – Том 1 (А-О). – М. : Вече, АСТ, 2000. – 364 с. 5. Калуська Л. В. Народні ремесла у дитячому садку : [методичний посібник для вихователів дошкільних закладів] / Л. В. Калуська. – Харків : Вид-во ''Ранок-НТ'', 2004. – 64 с. 6. Колесник Н. Є. Система підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації художньо-технічної творчості учнів : [монографія] / Н. Є. Колесник. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2008. – 291 с. 7. Провозюк Г. Г. Краса виховує творчість : [методичний посібник] / Г. Г. Провозюк. – Тернопіль : Мальва- ОСО, 2010. – 260 с. 8. Сластенин В. А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки / В. А. Сластенин. – М. : Просвещение, 1976. – 160 с. 9. Ушинський К. Д. Праця в її психологічному і виховному значенні / К. Д. Ушинський // Твори. – Т. 2. – Москва. – 1952. – 70 с. 10. Яловська О. О. Пальчики дошкільнят : розвиваємо руку – розвиваємо мозок / О. О. Яловська. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 228 с. citation: Колесник, Н. Є. (2015) Підготовка майбутніх педагогів до формування художньо-естетичних умінь дітей. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 90-95. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17264/1/16.pdf