eprintid: 17265 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/65 datestamp: 2015-05-13 07:29:45 lastmod: 2015-05-22 15:26:30 status_changed: 2015-05-13 07:29:45 type: article metadata_visibility: show title: Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Показано, що інтеграція змісту професійної підготовки є дійовим засобом формування творчої особистості фахівця. З'ясовано, що професійна мотивація як один із найважливіших компонентів пізнавальної функції є вихідною засадою процесу інтеграції змісту професійної підготовки, а інтеграція знань є теоретичною науковою основою для формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю keywords: інтеграція, зміст професійної підготовки, майбутні фахівці комп'ютерного профілю, концептуальні засади creators_name: Корчевський, Д. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 96-101 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе : контекстный поход : [методическое пособие] / А. А. Вербицкий. – М. : Высш. шк., 1991. – 207 с. 2. Васіна Л. С. Дидактичні умови інтеграції знань з математики та спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх радіотехніків : дис. … на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 / Васіна Людмила Степанівна. – Київ, 2006. – 270 с. 3. Кошкина И. В. Интеграция предметно содержательной информации на модульной основе : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Кошкина Ирина Владимировна. – Саратов, 1998. – 175 с. 4. Костюченко М. П. Проектування інтегрованого змісту технічних дисциплін модульного навчання у професійно- технічних навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Костюченко Михайло Петрович. – Харків, 2008. – 325 с. 5. Anderson R. J. The Architecture of Cognition / R. J. Anderson. – Cambridge, Mass. : Harvard Univ., 1983. – 163 p. 6. Дутка Г. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів : [монографія] / Г. Дутка. – Київ : УБС НБУ, 2007. – 577с. 7. Казанцев С. Я. Дидактические основы фундаментализации обучения в системе высшего образования / С. Я. Казанцев. – Казань : Изд-во Казан. ун-та, 2000. – 138 с. 8. Хуторской А. В. Современная дидактика / А. В. Хуторской. – СПб. : Питер, 2001. – 544 с 9. КузнецовЮ. М. Концепція розвитку творчої активності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Ю. М. Кузнецов // Інформаційний вісник АН ВШ України. – 2003. – № 3 (11–16). – 99 c. 10. Попова Г. Г. Конструирование интегрированного содержания образовательных программ в учреждениях системы начального профессионального образования : автореф. дис. на соискание уч. степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 ''Теория и методика профессионального образования'' / Г. Г. Попова. – Владивосток, 2011. – 26 с. 11. Краевский В. В. Методология педагогики : новый этап : [учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений] / В. В. Краевский, Е. В. Бережнова. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2006. – 400 с. citation: Корчевський, Д. О. (2015) Концептуальні засади інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх фахівців комп'ютерного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 96-101. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17265/1/17.pdf