eprintid: 17276 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/76 datestamp: 2015-05-13 11:54:39 lastmod: 2015-05-22 15:24:45 status_changed: 2015-05-13 11:54:39 type: article metadata_visibility: show title: Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов language: ukraine abstract: Статтю присвячено проблемі застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуто порядок та особливості застосування педагогічної діагностики у навчальному процесі ВНЗ. З’ясовано, що педагогічна діагностика дозволяє проаналізувати процес професійної підготовки студентів, визначити його результативність, виявити прогалини у підготовці, усунути їх, підтвердити успішні результати та спроектувати наступні етапи професійної підготовки. creators_name: Дуброва, С. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 137-143 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ефремов О. Ю. Особенности педагогической диагностики в высшей военной школе [Електронний ресурс] / О. Ю. Ефремов. – Режим доступу : // www.superinf.ru/. 2. Реттих С. В. Спецификация диагностики компетенций обучающихся / С. В. Реттих // Вестник Алтайской академии экономики и права : [науч. журн.].– Б. : 2011. – № 5 (23). – С. 128–132. 3. Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних, закладів] / В. Л. Ортинський. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 472 с. 4. Підласий І. П. Педагогіка : Новий курс : [підручник для студентів вищих навчальних закладів : y двох книгах]. Книга 1 : Загальні основи. Процес навчання / І. П. Підласий. – М. : Гуманітарний видавничий центр ВЛАДОС, 2008. – 576 с. 5. Положення про організацію навчального процесу в Запорізькому національному технічному університеті / [yкладачі : В. Г. Прушківський, С. Т. Яримбаш, О. В. Климов, В. Л. Грешта, А. В. Соколов]. – Запоріжжя : Навчально-методичний відділ ЗНТУ, 2011. – 121 с. 6. Інформаційний пакет ECTS 2013 – 2014 / Національна академія державного управління при президентові України. – Київ, 2013. – 31 с. 7. Зуєнко Н. О. Критеріально-рівневий підхід до формування комунікативної культури студентів вищих аграрних навчальних закладів / Н. О. Зуєнко // Нові технології навчання : [науково-методичний збірник] / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2010. – Вип. 63. – Ч. 2. – С. 107–110. 8. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : [підручник для студентів, аспірантів та молодих викладачів вищих навчальних закладів] / А. М. Алексюк – К. : Либідь, 1998. – 560 с. 9. Зайченко І. В. Педагогіка : [навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів] / І. В. Зайченко. – [2-ге вид.]. – К. : Освіта України, КНТ, 2008. – 528 с. 10. Янченко О. І. Форми і методи контролю знань в умовах сучасних навчальних технологій : [методична розробка] / О. І. Янченко. – Кривий Ріг : Інгулецький технікум Криворізького технічного університету, 2008. – 27 с. 11. Актуальні проблеми забезпечення практичної спрямованості підготовки кадрів для органів внутрішніх справ України : [матеріали наук.-практ. конф., (м. Харків, 5 трав. 2012 р.)] / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Х. : ХНУВС, 2012. – 188 с. 12. Васюк О. Організація контролю навчання студентів / О. Васюк, Н. Майданюк // Вісник Книжкової палати : [наук.-практ. журн.]. – К. : Книжкова палата України, 2009. – № 5. – С. 27–29. 13. Міщенко Т. Г. Комп’ютерні технології тестування і контролю навчання студентів економічних ВНЗ / Т. Г. Міщенко // Банківська система України в умовах глобалізації фінансових ринків : [збірник тез VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, (18-19 жовтня 2012 р.)]. – Черкаси : ЧІБС УБС НБУ, 2012. – С. 437–439. citation: Дуброва, С. В. (2015) Особливості застосування педагогічної діагностики у процесі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 137-143. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17276/1/24.pdf