%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Левківська, К. В. %D 2015 %F zu2:17277 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи %N 77 %P 144-148 %T Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів %U http://eprints.zu.edu.ua/17277/ %X Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів.