eprintid: 17277 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/77 datestamp: 2015-05-13 11:58:08 lastmod: 2015-05-22 15:24:37 status_changed: 2015-05-13 11:58:08 type: article metadata_visibility: show title: Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів language: ukraine abstract: Статтю присвячено аналізу аксіологічних характеристик провідних теоретичних підходів до проблеми діяльності інноваційних навчальних закладів. Виявлено аксіологічні компоненти системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного та антропологічного підходів до вивчення ціннісних засад діяльності інноваційних навчальних закладів. Представлено роль теорії інновацій у з’ясуванні специфіки діяльності інноваційних навчальних закладів. keywords: інноваційні навчальні заклади, аксіологічні характеристики, науково-теоретичні підходи creators_name: Левківська, К. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 144-148 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Юдин Э. Г. Системный подход и принцип деятельности. Методологические проблемы современной науки / Э. Г. Юдин. − М. : Наука, 1978. – 391 с. 2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 206 с. 3. Шапран О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих закладів освіти / О. І. Шапран // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету. – 2010. − № 18. – С. 268−272. 4. Антонова О. Є. Теоретичні та методичні засади навчання педагогічно обдарованих студентів : [монографія] / Олена Євгеніївна Антонова. – Житомир : ЖДУ, 2007. – 472 с. 5. Как проектировать универсальные учебные действия в начальной школе : от действия к мысли : [пособие для учителя] / [Асмолов А. Г., Бурменская Г. В., Володарская И. А. и др. ; под ред. А. Г. Асмолова]. – М. : Просвещение, 2008. – 151 с. 6. Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания / Константин Ушинский. – М. : Фаир-Пресс, 2004. – 239 с. 7. Якиманская И. С. Технология личностно-ориентированного обучения в современной школе / И. С. Якиманская. – М. : Сентябрь, 2000. – 176 с. 8. Фридман Л. М. Концепция личностно-ориентированного образования / Л. М. Фридман // Завуч. – 2000. − № 8. – С.77−87. 9. Леонтьев А. А. Технология развивающего обучения : некоторые соображения / А. А. Леонтьев // ''Школа 2000...''. Концепции. Программы. Технологии. − Вып. 2. – 1998. – С. 8−17. 10. Давыдов В. В. Младший школьник как субъект учебной деятельности / [Давыдов В. В., Слободчиков В. И., Цукерман Г. А.] // Вопросы психологии. – 1992. − № 3. – 14 c. 11. Новейший философский словарь / [cост. А. А. Грицанов]. – Спб. : Питер, 1998. – 618 с. 12. Сластенин В. Педагогика : [учебное пособие] / В. Сластенин, И. Исаев. – М. : Академия, 2007. – 384 с. citation: Левківська, К. В. (2015) Аксіологічні характеристики науково-теоретичних підходів до проблеми дослідження діяльності інноваційних навчальних закладів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 144-148. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17277/1/25.pdf