%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Миколаєнко, Н. М. %D 2015 %F zu2:17278 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань %N 77 %P 149-152 %T Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань %U http://eprints.zu.edu.ua/17278/ %X У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів. Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок. Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва, видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань