eprintid: 17278 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/78 datestamp: 2015-05-13 12:01:56 lastmod: 2015-09-10 18:20:57 status_changed: 2015-05-13 12:01:56 type: article metadata_visibility: show title: Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань language: ukraine abstract: У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів. Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок. Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва, видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань keywords: виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань creators_name: Миколаєнко, Н. М. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 149-152 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Афонін О. Проблеми, що хвилюють українських видавців і книгорозповсюджувачів / О. Афонін // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 10 – С. 3–5. 2. Сенченко М. Шлях української книги в контексті світового книговидання / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. – 2007. – № 2 – С. 3–9. 3. Микитин Т. Книжкові виставки і ярмарки в Україні у системі пропагування книги та читання / Т. Микитин // Поліграфія і видавнича справа. – 2011. – № 2 – С. 59–64. 4. Книжкові ярмарки-виставки як головний інструмент реклами книги в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_Gum/Vdakk/2010_2/15.pdf. 5. Популяризація української книги за кордоном – один із напрямків роботи Держкомтелерадіо [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=244739910&cat_id=244277212. 6. Українські видавці привезли премію з книжкового ярмарку в Болоньї [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vsiknygy.net.ua/news/zakordonni-novyny/26823/. 7. Книжковий Арсенал [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://artarsenal.in.ua/event85.html. 8. У Києві відбувся дитячий книжковий ярмарок [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vsiknygy.net.ua/news/5819/. citation: Миколаєнко, Н. М. (2015) Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 149-152. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17278/1/26.pdf