%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шарненкова, Т. О. %D 2015 %F zu2:17280 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K учитель, професійна освіта, самоосвіта, курси підвищення кваліфікації, самокурси, перекваліфікація, педагогічні кадри, національні школи, професійна підготовка %N 77 %P 158-162 %T Організація діяльності курсів підвищення кваліфікації вчителів в Україні другої половини XIX – першої половини XX століття %U http://eprints.zu.edu.ua/17280/ %X У статті проаналізовано особливості організації курсів підвищення кваліфікації неперервної професійної освіти вчителів українських та національних шкіл України другої половини XIX – першої третини ХХ століття. Акцентовано увагу на діяльності всеукраїнських, окружних та районних курсів підвищення кваліфікації учителів українських та національних шкіл, на зацікавленості педагогів України у підвищенні власної кваліфікації, їх плідній співпраці з ентузіастами освітянського руху, на бажанні займатися самоосвітою.