%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Новіцька, І. В. %D 2015 %F zu2:17281 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K модель, моделювання, професійні уміння, формування професійних умінь, вчителі природничо-математичних дисциплін, педагогічна задача %N 77 %P 163-169 %T Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач %U http://eprints.zu.edu.ua/17281/ %X У статті проаналізовано різні тлумачення поняття "модель", висвітлено різні підходи до моделювання як процесу. Створено авторську модель формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач, описано структурні компоненти запропонованої моделі. Описано підходи та принципи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Розкрито зміст підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Описано форми, методи, засоби та організаційні етапи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач