eprintid: 17281 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/72/81 datestamp: 2015-05-13 12:12:23 lastmod: 2015-05-22 15:24:08 status_changed: 2015-05-13 12:12:23 type: article metadata_visibility: show title: Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач language: ukraine abstract: У статті проаналізовано різні тлумачення поняття "модель", висвітлено різні підходи до моделювання як процесу. Створено авторську модель формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач, описано структурні компоненти запропонованої моделі. Описано підходи та принципи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Розкрито зміст підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Описано форми, методи, засоби та організаційні етапи формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач. Визначено критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язання педагогічних задач keywords: модель, моделювання, професійні уміння, формування професійних умінь, вчителі природничо-математичних дисциплін, педагогічна задача creators_name: Новіцька, І. В. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 77 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 163-169 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Советский энциклопедический словарь / [за ред. А. М. Прохорова]. – [4-е изд.]. – М. : Сов. энцикл., 1988. – 1600 с. 2. Гончаренко С. У. Методика як наука / С. У. Гончаренко // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. – Київ, 2001. – Вип. 1.– С. 86–95. 3. Бережнова Е. В. Основы учебно-исследовательской деятельности студентов : [учеб. для студ. сред. пед. учеб. заведений] / Е. В. Бережнова, В. В. Краевский. – М. : Издательский центр "Академия", 2005. – 128 с. 4. Бажин И. И. Исследование систем управления / И. И. Бажин // Компакт-учебник. – Харьков : Консум, 2004. – 336 с. 5. Бордовская Н. В. Педагогика / Н. В. Бордовская, А. А. Реан // Учебник для вузов. – СПб. : Изд-во "Питер", 2000. – 304 с. 6. Новиков А. М. Методология / А. М. Новиков, Д. А. Новиков. – М. : СИНТЕГ. – 663 с. 7. Модульна технологія навчання : новий підхід до управління пізнавальною діяльністю студентів // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти : [матеріали третіх Ірпін. Міжнар. наук.-пед. читань]. – Ірпінь, 2005. – С. 144–147. 8. Дахин А. Н. Моделирование в педагогике / А. Н. Дахин // Идеи и идеалы. – 2010. – Т. 2. – № 1 (3). – С. 11–20. 9. Сидоренко В. К. Основи наукових досліджень : [навч. посіб.] / В. К. Сидоренко, П. В. Дмитренко. – К. : РННЦТ "ДІНІТ", 2000. – 259 с. 10. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с. 11. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : "Академвидав", 2006. – 352 с. 12. Закон України "Про вищу освіту" // Урядовий кур’єр. – 15 травня 2002. – № 86. – С. 1–15. citation: Новіцька, І. В. (2015) Створення моделі формування професійних умінь у майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у процесі розв’язування педагогічних задач. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 163-169. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17281/1/29.pdf