%0 Journal Article %A Білошицька, Т. Ю. %D 2015 %F zu2:17302 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук %K педагогічне консультування, суб’єкт навчально-виховної діяльності, професійна підготовка, готовність до педагогічного консультування, модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування %T Підготовка майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності %U http://eprints.zu.edu.ua/17302/ %X Дисертація присвячена проблемі підготовки вчителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. На основі обґрунтування теоретико-методологічних засад здійснено категоріальний аналіз базових понять дослідження ("педагогічне консультування", "суб’єкт навчально-виховної діяльності"), який відображає їх загальний зміст, специфіку, характер та взаємозв’язок. Обґрунтовано необхідність удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Вивчено рівень готовності майбутніх учителів до педагогічного консультування. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель та на її основі педагогічну технологію професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування суб’єктів навчально-виховної діяльності. Її ефективність доведено й перевірено експериментально. Визначено перспективи подальших наукових пошуків.