eprintid: 17360 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1335 dir: disk0/00/01/73/60 datestamp: 2015-05-21 07:46:58 lastmod: 2015-05-22 15:11:07 status_changed: 2015-05-21 07:46:58 type: article metadata_visibility: show title: Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку language: ukraine abstract: У статті аналізуються особливості розвитку самооцінки творчих здібностей на моральнісно-емоційному рівні. Виділяються та вказуються напрямки подолання кризових моментів у розвитку самооцінки. keywords: самооцінка творчих здібностей, моральнісно-емоційний рівень розвитку самооцінки creators_name: Загурська, І. С. creators_id: inna_zagurska78@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2010-04-22 date_type: published publication: Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості publisher: Соціально-психологічний факультет pagerange: 32-35 refereed: TRUE official_url: http://spf.zu.edu.ua citation: Загурська, І. С. (2010) Ціннісна підтримка самооцінки творчих здібностей молодших школярів на моральнісно-емоційному рівні розвитку. Матеріали ІІІ Міжрегіонального семінару з впровадження у навчальний процес програми ціннісної підтримки розвитку здібностей та обдарованості. с. 32-35. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17360/1/Zagurska%20I.S.%20Moral%20emotional%20level%20of%20self-appraisal%20of%20elementary%20students.pdf