relation: http://eprints.zu.edu.ua/17404/ title: Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства creator: Вікарчук, О. І. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства. publisher: ЖФ КІБІТ date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17404/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%90._%D0%A1.__%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%98.pdf identifier: Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 22-24. language: ukraine