%0 Journal Article %A Вікарчук, О. І. %A Андрушко А., %D 2015 %F zu2:17404 %I ЖФ КІБІТ %J Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи %K маркетинг, соціально-етичний маркетинг %P 22-24 %T Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства %U http://eprints.zu.edu.ua/17404/ %X Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства.