<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства"^^ . "Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства."^^ . "2015" . . . "ЖФ КІБІТ"^^ . . . "Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи"^^ . . . . . . . . "О. І."^^ . "Вікарчук"^^ . "О. І. Вікарчук"^^ . . "Андрушко А."^^ . . . . . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (Text)"^^ . . . "Андрушко_А._С.__Викарчук_О._И.pdf"^^ . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #17404 \n\nСоціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства\n\n" . "text/html" . . . "H Social Sciences (General)"@en . "H Соціальні науки (Загальне)"@uk . .