eprintid: 17404 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/74/04 datestamp: 2015-05-22 10:21:00 lastmod: 2015-05-22 15:04:19 status_changed: 2015-05-22 10:21:00 type: article metadata_visibility: show title: Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства language: ukraine abstract: Метою використання соціально-етичного маркетингу(соціально-відповідального маркетингу) є поєднання інтересів виробників, споживачів і суспільства в цілому. Соціально-етичний маркетинг має в основі такі важливі та поширені поняття як етика, маркетинг, соціум. Етика виступає як система норм та правил поведінки людини або групи людей. Соціум становить собою соціальну сферу життя суспільства. keywords: маркетинг, соціально-етичний маркетинг creators_name: Вікарчук, О. І. corp_creators: Андрушко А. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи publisher: ЖФ КІБІТ pagerange: 22-24 refereed: FALSE citation: Вікарчук, О. І. (2015) Соціально-етичний маркетинг як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 22-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17404/1/%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE_%D0%90._%D0%A1.__%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%9E._%D0%98.pdf