relation: http://eprints.zu.edu.ua/17406/ title: Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері creator: Пойта, І. О. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них. publisher: ЖФ КІБІТ date: 2015 type: Стаття type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17406/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf identifier: Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 76-78. language: ukraine