eprintid: 17406 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/74/06 datestamp: 2015-05-22 10:22:04 lastmod: 2015-05-22 15:04:07 status_changed: 2015-05-22 10:22:04 type: article metadata_visibility: show title: Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері language: ukraine abstract: Ключова роль у економіці сьогодення відводиться кваліфікованим працівникам, що мають високий освітній та творчий потенціал. У першу чергу це пов’язано з тим, що відбулося зменшення часового розриву в зміні технологій та підготовки кадрів для них. keywords: маркетинг, освітня сфера creators_name: Пойта, І. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. publisher: ЖФ КІБІТ pagerange: 76-78 refereed: FALSE citation: Пойта, І. О. (2015) Основні тенденції розвитку маркетингу в освітній сфері. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи.. с. 76-78. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17406/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%B0.pdf