relation: http://eprints.zu.edu.ua/17407/ title: Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства creator: Вікарчук, О. І. subject: H Соціальні науки (Загальне) description: Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу. publisher: ЖФ КІБІТ date: 2015 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/17407/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf identifier: Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 20-22. language: ukraine