eprintid: 17407 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/01/74/07 datestamp: 2015-05-22 10:22:36 lastmod: 2015-05-22 15:04:00 status_changed: 2015-05-22 10:22:36 type: article metadata_visibility: show title: Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства language: ukraine abstract: Успіх роботи підприємств часто залежить від змін, що відбуваються на тих ринках, з якими немає безпосереднього контакту. Необхідними стають використання різних форм входження на нові ринки, диференціація стратегій, що застосовуються, прийняття організаційно-правових норм інноваційного маркетингу. keywords: інновації, конкурентоспроможність creators_name: Вікарчук, О. І. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи publisher: ЖФ КІБІТ pagerange: 20-22 refereed: TRUE citation: Вікарчук, О. І. (2015) Маркетингові інновації, основні чинники конкурентоспроможності підприємства. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Конкурентоспроможність в умовах глобалізації: реалії, проблеми та перспективи. с. 20-22. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17407/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%92%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf