eprintid: 17471 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 553 dir: disk0/00/01/74/71 datestamp: 2015-05-26 07:19:07 lastmod: 2015-05-26 07:19:07 status_changed: 2015-05-26 07:19:07 type: article metadata_visibility: show title: Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка) language: ukraine creators_name: Остапчук, О. В. creators_name: Рожнова, Т. Є. creators_id: rognova_t65@mail.ru ispublished: pub subjects: LC5201 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2015-04 publication: Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами" pagerange: 301-307 refereed: FALSE citation: Остапчук, О. В., Рожнова, Т. Є. (2015) Маркетингові стратегії розвитку сучасного вищого навчального закладу (на прикладі ЖДУ імені Івана Франка). Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції "Наукові підходи в управлінні навчальними закладами". с. 301-307. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17471/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf