%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Глазунова, І. К. %D 2015 %F zu2:17499 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інструментально-виконавська підготовка, методи педагогічної підтримки, модульно-рейтингова організація навчального процесу %N 78 %P 88-91 %T Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки %U http://eprints.zu.edu.ua/17499/ %X У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності.