eprintid: 17499 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/74/99 datestamp: 2015-05-26 08:30:55 lastmod: 2015-05-26 08:39:43 status_changed: 2015-05-26 08:30:55 type: article metadata_visibility: show title: Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки language: ukraine abstract: У статті представлено результати експериментального дослідження методів навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової підготовки. Розглянуто поняття "модуль" як основа модульно-рейтингового навчання студентів та "модульний підхід" як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано проблеми застосування цієї організації навчального процесу в інструментальному класі. Обґрунтовано найбільш ефективні методи підготовки студентів на засадах модульності. keywords: інструментально-виконавська підготовка, методи педагогічної підтримки, модульно-рейтингова організація навчального процесу creators_name: Глазунова, І. К. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 88-91 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Бондар В. І. Модульно-рейтингова технологія вивчення дисципліни (на матеріалі дидактики) : [навчальний посібник] / В. І. Бондар. – К. : НПУ, 1999. – 48 с. 2. Вернидуб Р. М. На шляху до Болонського процесу / Р. М. Вернидуб // Педагогічні кадри. – К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – № 1 (1539). – 3 с. 3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Г. М. Падалка. – К. : Освіта України, 2008. – 274 с. 4. Спірін О. М. Цілі і завдання Болонського процесу / О. М. Спірін // Вісник Житомирського державного педагогічного університету. – Житомир : ЖДПУ, 2004. – С. 55–57. 5. Фишман Б. Е. Творческое саморазвитие учителя как процесс совершенствования его профессионализма / Б. Е. Фишман // Вестник ТГПУ, 2009, № 10. – 35 с. 6. Бондаревская Е. В. Педагогика : личность в гуманистических теориях и системах : [yчебное пособие] / Е. В. Бондаревская. – М. : Творческий центр ''Учитель'', 1999. – 560 с. citation: Глазунова, І. К. (2015) Методи навчання в інструментальному класі майбутніх учителів в умовах модульно-рейтингової організації підготовки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 88-91. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17499/1/18.pdf