%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Гуманкова, О. С. %D 2015 %F zu2:17507 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K диференційоване навчання, репрезентативні системи, заняття англійської мови, дошкільні навчальні заклади %N 78 %P 97-101 %T Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах %U http://eprints.zu.edu.ua/17507/ %X Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників.