eprintid: 17507 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/07 datestamp: 2015-05-26 08:45:09 lastmod: 2015-05-26 08:53:01 status_changed: 2015-05-26 08:45:09 type: article metadata_visibility: show title: Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах language: ukraine abstract: Статтю присвячено проблемі реалізації диференційованого навчання на заняттях англійської мови у дошкільних навчальних закладах. Визначено диференціацію на основі врахування психофізіологічних особливостей дітей як найбільш перспективну у контексті оптимізації та підвищення ефективності навчання дошкільників англійської мови. Розглянуто особливості реалізації диференційованого навчання на основі врахування репрезентативних систем дітей: аудіальної, візуальної, кінетичної. Наведено типологічні характеристики дітей із різними домінуючими репрезентативними системами та конкретизовано шляхи їх активізації на заняттях англійської мови. Запропоновано практичні аспекти інтеграції диференційованого навчання у методичні етапи формування англомовної лексичної компетентності дошкільників. keywords: диференційоване навчання, репрезентативні системи, заняття англійської мови, дошкільні навчальні заклади creators_name: Гуманкова, О. С. ispublished: pub subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 97-101 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Сікорський П. І. Теорія і методика диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх і професійних навчальних закладах : дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / Петро Іванович Сікорський. – Київ, 2001. – 350 с. 2. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии : [учебное пособие] / Г. К. Селевко. – М. : Народное образование, 1998 – 256 с. 3. Осмоловская И. М. Организация дифференцированного обучения в современной общеобразовательной школе / И. М. Осмоловская. – [2-е изд. перераб. и доп.]. – М. : Издательство Московского психолого- социального института ; Воронеж : Издательство НПО ''МОДЭК'', 2005 – 216 с. 4. Азимов О. Г. Новый словарь методологических терминов и понятий [теория и методика обучения языкам] / О. Г Азимов, А. Н. Щукина. – М. : Издательство ИКАР, 2009. – 448 с. 5. Ковалева М. Ю. Репрезентативные системы человека. Семинар [Електронний ресурс] / М. Ю. Ковалева. – Режим доступу : http://zdips.ru/nlplmetaprogrammg//819-representativnaya-sistema.html. 6. Професійно-методична підготовка майбутнього вчителя іноземної мови у вищому навчальному закладі : [навчально-методичний посібник] / [укладачі : Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич т а і н. ; з а з аг. р ед. І . В . Самойлюкевич]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2008. – 152 с. 7. Шкваріна Т. М. Англійська мова для дітей дошкільного віку : [книга для вчителя] / Т. М. Шкваріна. – К. : Шк. світ, 2009. – 160 с. citation: Гуманкова, О. С. (2015) Реалізація диференційованого навчання на заннятях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 97-101. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17507/1/20.pdf