eprintid: 17509 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/09 datestamp: 2015-05-26 08:48:01 lastmod: 2015-05-26 08:55:51 status_changed: 2015-05-26 08:48:01 type: article metadata_visibility: show title: Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів language: ukraine abstract: У статті розглянуто актуальну проблему – створення сучасних електронних освітніх ресурсів. Основну увагу приділено такому аспекту, як подання навчального матеріалу на екрані монітора, з метою забезпечення емоційності навчання. Здійснено обґрунтування значення та функцій емоцій, їх ролі для ефективної реалізації навчальної діяльності. А також описано правила та шляхи забезпечення реалізації принципу емоційності при проектуванні мультимедійних електронних освітніх ресурсів. keywords: електронний освітній ресурс, мультимедіа, проектування, емоції creators_name: Денисенко, С. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 102-106 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Маклаков А. Г. Общая психология : [учебн.] / А. Г. Маклаков. – СПб. : Питер, 2002. – 592 с. 2. McDougall W. Emotion and feeling distinguished [Електронний ресурс] / W. McDougall. – Режим доступу : http://transyoga.ru/assets/files/books/psychology/emotion.pdf. 3. Рейковский Я. Эмоции и познавательные процессы – избирательное влияние эмоций [Електронний ресурс] / Я. Рейковский. – Режим доступу : http://flogiston.ru/library/reic3. 4. Калошин В. Ф. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу / В. Ф. Калошин // Журнал ''Практична психологія і соціологія''. – 2007. – № 1. – 70 c. 5. Вилюнас В. К. Основные проблемы психологической теории эмоций / B. К. Вилюнас // Психология эмоций : тексты. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – С. 3–26. 6. Clark N. Quinn Making It Matter to the Learner : e-Motional e-Learning / N. Clark // Learning solutions. – April 3, 2006. – P. 1–6. citation: Денисенко, С. М. (2015) Принцип емоційності як важлива складова проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 102-106. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17509/1/21.pdf