%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Коновальчук, І. І. %D 2015 %F zu2:17513 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інновація, технологія реалізації інновацій, формувальний педагогічний експеримент, критерії реалізації інновацій, рівні реалізації інновацій %N 78 %P 124-129 %T Експериментальна перевірка ефективності технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах %U http://eprints.zu.edu.ua/17513/ %X У статті розглянуто основні етапи, зміст і результати експериментальної перевірки авторської технології реалізації інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах. Виявлено статистичну відмінність між репродуктивно-емпіричним, адаптивним, локальним, стратегічно-системним рівнями реалізації інновацій. Упровадження експериментальної технології здійснювалося згідно з визначеними в авторській концептуально-змістовій моделі основними етапами: стратегічно-проектувальним, безпосередньої реалізації інновацій, активного й продуктивного використання та розвитку інновації і педагогічної системи. У результаті експерименту встановлено позитивний вплив застосування розробленої технології реалізації інновацій на їх системність, інтенсивність, ефективність, результативність