eprintid: 17515 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/15 datestamp: 2015-05-26 09:42:16 lastmod: 2015-05-26 09:45:13 status_changed: 2015-05-26 09:42:16 type: article metadata_visibility: show title: Освіта дорослих у світі та в Україні як освітня інновація language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано інноваційність освіти дорослих як соціокультурного феномена в Україні та світі. Представлено місце України в світовому просторі освіти протягом життя; з’ясовано провідні функції освіти дорослих. Сформульовано висновок про виняткове місце і роль системи післядипломної освіти у наданні освітніх послуг дорослим з групи професійно активного населення України keywords: інновація, освіта дорослих, компетентність, післядипломна освіта creators_name: Косигіна, О. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 130-134 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Даниленко Л. І. Модернізація змісту, форм та методів правлінської діяльності директора загальноосвітньої школи : [монографія] / Л. І. Даниленко. – К. : Логос, 1998. – 140 с. 2. Загвязинский В. И. Педагогическое творчество учителя : [монография] / В. И. Загвязинский. – М. : Педагогика, 1987. – 160 с. 3. Сиротинко Г. О. Інноваційний розвиток освіти : проблеми переходу від теорії до практики / Г. О. Сиротинко // Управління школою. – 2005. – № 1. – С. 15–18. 4. Хуторской А. В. Педагогическая инноватика : методология, теория, практика : [науч. изд.] / А. В. Хуторской. – М. : УНЦ ДО, 2005. – 222 с. 5. Яровенко Т. С. Види інновацій в освіті та їх класифікація / Т. С. Яровенко // Вісник Дніпропетровського університету. – 2012. – № 10 (1). – Т. 20. – С. 214–219. 6. Десятов Т. Актуальні проблеми освіти дорослих у контексті глобалізації / Тимофій Десятов // Порівняльна професійна педагогіка. – 2012. – № 1. – С. 6–13. 7. Карпенко М. М. Перспективи реалізації в Україні концепції освіти протягом життя : чинники і механізми / М. М. Карпенко // Стратегічні пріоритети. – 2011. – №4 (21). – С. 45–51. 8. Лук’янова Л. Б. Концептуальні положення освіти дорослих [Електронний ресурс] / Л. Б. Лук’янова. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/7_NND_2009/Pedagogica/43099.doc.htm. 9. Ничкало Н. Г. Неперервна професійна освіта як філософська та педагогічна категорія / Н. Г. Ничкало // Неперервна професійна освіта : теорія і практика. – 2001. – Вип. 1. – С. 9–22. 10. Сігаєва Л. Е. Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ – початок Х ХІ ст.) : [монографія] / Л. Е. Сігаєва ; [за ред. С. О. Сисоєвої]. – К. : ТОВ ''ЕКМО'', 2010. – 418 с. 11. Швець І. Б. Сучасні тенденції поширення професійного навчання протягом життя / І. Б. Швець, Т. С. Федоренко // Економічний вісник Донбасу. – 2013. – № 1 (31). – С. 208–215. 12. Knight Peter T. The Half-Life of Knowledge and Structural Reform of the Education Sector for the Global Knowledge-Based Economy [Електронний ресурс] / Peter T. Knight. – Режим доступу : http://www.knightmoore. com/ pubs/halflife.html. 13. Gelpi E. A Future for Lifelong Education / E. Gelpi. – Vol. 1, 2. – Manchester, 1979. – 99 р. 14. Jarvis P. Adult and Continuing Education. Theory and Practice / P. Jarvis. – L, 1995. – 55 р. 15. Otala L. European Approaches to Lifelong Learning : Trends in Industry Practices and Industry-university Cooperation in Adult Education and Training / L. Otala. – Paris, 1992. – 66 p. 16. Making a European area of lifelong learning a reality [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ec.europa.eu/education/. citation: Косигіна, О. В. (2015) Освіта дорослих у світі та в Україні як освітня інновація. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 130-134. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17515/1/26.pdf