eprintid: 17520 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/20 datestamp: 2015-05-26 09:50:19 lastmod: 2015-05-26 09:53:00 status_changed: 2015-05-26 09:50:19 type: article metadata_visibility: show title: Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів language: ukraine abstract: Статтю присвячено організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів. Висвітлено особливості загальноосвітнього та професійного напрямів ланки освіти щодо місця іноземних мов у навчальних планах, розподілу академічного навантаження, кількості виучуваних мов. З’ясовано сучасну специфіку змісту курсів з іноземних мов, яка полягає у поєднанні загального та професійного компонентів keywords: організація, зміст, навчання, іноземні мови, напрям, середня освіта creators_name: Максименко, О. О. ispublished: inpress subjects: LB full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 135-140 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Europeans and their languages. Special Eurobarometer 386 / Wave EB 77.1 Special Eurobarometer. – Brussels : TNS Option & Social, June, 2012. – 145 p. 2. Foreign language teaching in schools. Recommendations to the Dutch Parliament. Summary. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.onderwijsraad.nl/upload/english/publications/samenvatting_engels_vreemde_talen_in_het_onderwijs.pdf. 3. International Standard Classification of Education. – UNESCO, 2011. – 34 р. 4. Key Figures 1999–2003. Education, Culture and Science in the Netherlands. A publication of the Dutch Ministry of Education, Culture and Science. – Hub. Tonnger. Kelpen, June 2004. – 155 p. 5. Structures of Education, Vocational Training and Adult Education Systems in Europe. The Netherlands. – Brussels : Eurydice, 2003. – 44 p. 6. Eurypedia. European Encyclopedia on National Education Systems. Netherlands : Teaching and Learning in General Lower Secondary Education [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Netherlands:Teaching_and_Learning_in_General_Lo wer_Secondary_Education. 7. Luijkx R. The educational system of the Netherlands [Електронний ресурс] / Ruud Luijkx, Manon de Neus. – Режим доступу : http://www.mzes.unimannheim.de/publications/misc/isced_97/luij08_the_educational_system_of_the_netherlands.pdf. 8. Berkhout E. The effects of a Dutch high school curriculum reform on performance in and after higher education / [Berkhout Ernest, Berkhout Peter, Webbink Dinand]. – Amsterdam : University of Amsterdam, 2006. – 32 р. 9. Eurypedia. European Encyclopedia on National Education Systems. Netherlands: Teaching and Learning in General Upper Secondary Education [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://webgate.ec.europa.eu/fpfis/mwikis/eurydice/index.php/Netherlands:Teaching_and_Learning_in_General_Up per_Secondary_Education. 10. A-level Curriculum of English. Norway and The Netherlands [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://contentproducers.wikispaces.com/A-level+Curriculum+of+English+Norway+and+The+Netherlands+. 11. Making the Finish / [Eugene van Leeuwen, Ben Schoonbeek, Bert Theeuwes]. – Baar : Nijgh Versluys, 2002. – 176 p. 12. Of course! Engels Voor De Tweede Fast. Source Book 5/6 VWO / [Antoon van Eijk, Frank ten Haken, Guido Schuring, Isabel Davidson]. – Hoofddorp : Malmberg, 2009. – 226 p. citation: Максименко, О. О. (2015) Особливості організації та змісту навчання іноземних мов на рівні середньої освіти Нідерландів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 135-140. ISSN 2076-6173 (У процесі публікації) document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17520/1/27.pdf