eprintid: 17522
rev_number: 19
eprint_status: archive
userid: 2944
dir: disk0/00/01/75/22
datestamp: 2015-05-27 06:37:29
lastmod: 2016-03-07 01:03:16
status_changed: 2015-05-27 06:37:29
type: article
metadata_visibility: show
item_issues_id: duplicate_title_16377
item_issues_type: duplicate_title
item_issues_description: Duplicate title to
Мельниченко, Р. К.
(2014)
Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання.
Вісник Житомирського державного університету (6(78)).
pp. 141-147.
item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:48
item_issues_status: discovered
item_issues_count: 1
title: Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання
language: ukraine
abstract: У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти.
keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології
creators_name: Мельниченко, Р. К.
ispublished: pub
subjects: LB
divisions: sch_zoo
full_text_status: public
date: 2015
date_type: published
publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка
number: 78
publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
pagerange: 141-147
refereed: TRUE
issn: 2076-6173
referencetext: 1. Гузик М. Профільне навчання : як організувати, н е з руйнувавши ш колу / М . Гузик. – Ч. 1. – К. : Ред.
загальнопед. газ., 2005. – 112 с.
2. Профільне навчання в старшій школі : Шляхи розвитку : [наук.-доп. бібліогр. покажч.] / [наук. консультант
В. І. Кизенко]. – К. : АПН України ім. В. О. Сухомлинського, 2004. – Вип. 1. – 163 с.
3. Профільне навчання : теорія і практика / [за ред. к.п.н. Л. А. Липової]. – К. : Компас, 2007. – 192 с.
4. Самодрин А. П. Профільне навчання в середній школі : [монографія] / А. П. Самодрин. – Кременчук : ВЦ
СГЕІ, 2004. – 384 с.
5. Фруктова Я. С. Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування на матеріалах курсу
''Загальна біологія'' : автореф. диc. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія та
методика навчання (біологія)'' / Я. С. Фруктова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2003. – 21 с.
6. Сябро С. Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного
спрямування / С. Сябро // Рідна школа. – 2009. – № 10. – С. 11–14.
7. Шиян Н. І. Профільне навчання у школах сільської місцевості : теорія і практика / Н. І. Шиян. – Полтава :
АСМІ, 2004. – 442 с.
8. Сотніченко І. І. Підготовка вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у
системі підвищення кваліфікації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец.
13.00.04 ''Теорія та методика професійної освіти'' / І. І. Сотніченко ; Держав. вищий навч. заклад ''Ун-т
менеджменту освіти'' АПН України. – Київ, 2009. – 20 с.
9. Мельниченко Р. К. Проблеми та перспективи вивчення біології у класах природничого профілю навчання /
Мельниченко Р. К., Трускавецький Є. С., Міщенко В. О. // Збірник наукових праць ''Організація і
впровадження профільної освіти в класах природничо-математичного напряму навчання''. – Ч. 1. – Суми :
Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 45–54.
10. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности / Н. В. Кузьмина. – Л. : ЛГУ, 1970. – 210 с.
citation: Мельниченко, Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 141-147. ISSN 2076-6173
document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17522/1/28.pdf