eprintid: 17522 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/75/22 datestamp: 2015-05-27 06:37:29 lastmod: 2016-03-07 01:03:16 status_changed: 2015-05-27 06:37:29 type: article metadata_visibility: show item_issues_id: duplicate_title_16377 item_issues_type: duplicate_title item_issues_description: Duplicate title to Мельниченко, Р. К. (2014) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету (6(78)). pp. 141-147. item_issues_timestamp: 2015-08-21 14:27:48 item_issues_status: discovered item_issues_count: 1 title: Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання language: ukraine abstract: У статті проаналізовано структуру організації профільного навчання на прикладі Житомирської області. Показано тенденцію до зростання у загальноосвітніх навчальних закладах частки класів природничо-математичного напрямку навчання. Проведено діагностику готовності вчителів біології до профільного навчання старшокласників. Окреслено найважливіші проблеми в реалізації цього напрямку освіти. Обґрунтовано реальні шляхи допомоги вчителям-практикам та необхідність змін у системі підготовки майбутніх учителів біології в умовах профілізації освіти. keywords: профільне навчання, диференціація освіти, природничо-математичний напрямок, викладання біології creators_name: Мельниченко, Р. К. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 78 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 141-147 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гузик М. Профільне навчання : як організувати, н е з руйнувавши ш колу / М . Гузик. – Ч. 1. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – 112 с. 2. Профільне навчання в старшій школі : Шляхи розвитку : [наук.-доп. бібліогр. покажч.] / [наук. консультант В. І. Кизенко]. – К. : АПН України ім. В. О. Сухомлинського, 2004. – Вип. 1. – 163 с. 3. Профільне навчання : теорія і практика / [за ред. к.п.н. Л. А. Липової]. – К. : Компас, 2007. – 192 с. 4. Самодрин А. П. Профільне навчання в середній школі : [монографія] / А. П. Самодрин. – Кременчук : ВЦ СГЕІ, 2004. – 384 с. 5. Фруктова Я. С. Диференціація навчання в профільних класах біологічного спрямування на матеріалах курсу ''Загальна біологія'' : автореф. диc. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теорія та методика навчання (біологія)'' / Я. С. Фруктова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2003. – 21 с. 6. Сябро С. Психолого-педагогічний аспект готовності учня до навчання у профільних класах біологічного спрямування / С. Сябро // Рідна школа. – 2009. – № 10. – С. 11–14. 7. Шиян Н. І. Профільне навчання у школах сільської місцевості : теорія і практика / Н. І. Шиян. – Полтава : АСМІ, 2004. – 442 с. 8. Сотніченко І. І. Підготовка вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у системі підвищення кваліфікації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія та методика професійної освіти'' / І. І. Сотніченко ; Держав. вищий навч. заклад ''Ун-т менеджменту освіти'' АПН України. – Київ, 2009. – 20 с. 9. Мельниченко Р. К. Проблеми та перспективи вивчення біології у класах природничого профілю навчання / Мельниченко Р. К., Трускавецький Є. С., Міщенко В. О. // Збірник наукових праць ''Організація і впровадження профільної освіти в класах природничо-математичного напряму навчання''. – Ч. 1. – Суми : Видавництво СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 45–54. 10. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности / Н. В. Кузьмина. – Л. : ЛГУ, 1970. – 210 с. citation: Мельниченко, Р. К. (2015) Проблема готовності вчителів біології до роботи в умовах профільної організації навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (78). с. 141-147. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/17522/1/28.pdf